maanantai 9. heinäkuuta 2012

seasons come and go, but I will never change, and I´m on my way.

ensinnäki oon tehny formspringin eli käykääs kyselee !!


mulla ei edelleenkään oo kameraa eikä kuvii, mut hirveee into tulla aina kirjottelee ja oon melkein satavarma et kun se kamera tulee mun postausinto hävii enkä kirjottele melkee ikinä mitää tänne. mut joo oon käyttäny tällä viikolla 120 euroo vaatteisiin ja kaikkeeen muuhun turhaan ....... tänää ostin farkut H&M:ltä (oisko ollu 19.95e) ja sellasen mötley crue-fanipaidan (14.95e) ja anttilasta voicen kesähitit 2012-kokelmalevyn (19.95e).
mut ei kai täs muuuta nää postaukset on nyt tälläsii siihen asti kunnes se kamera tulee ... mut käykää kyselee tuol formspringis :)

4 kommenttia:

  1. kiva blogi sulla :-) liityin lukijaks, liity säki mun !

    VastaaPoista
  2. kiitti ja joo käyn kattoo sun blogin :) !

    VastaaPoista
  3. liityin lukijaks :) http://v-countrygirl.blogspot.fi/ tossa mun blogin, jos kiinnostaa nii liity lukijaks :)

    VastaaPoista
  4. joo käyn kattoo ton sun blogin :)

    VastaaPoista