lauantai 21. heinäkuuta 2012

just let the haters hate

jos mun pitäis kuvata tätä kesää yhellä sanalla se ois paska. kelit perseestä ja nyt vihdoinki ku aurinko ees vähä näyttäytyy nii eikö tietenki mulle tuu just 39 asteen kuume ja jäätävä flunssa et en pääse käymään ulkona. lomaa viel jälellä vähä alta kuukaus mut mun puolesta koulutki vois jo alkaa. iha sama missä kaikki menee perseellee koska kaikki menee muutenki :)))))))
oon nyt kyl tänäää ja eile olllu nii superhappy (not). mut mä oon päättäny lopettaa toivomisen ja unelmoimisen ihan kokonaan nii elämä on sillo paljo helpompaa !! mä oon koko elämäni miettiny miten hienoo ois jos asiat ois näin tai noin ja viimesen vuoden oon haaveillu miten hienoo ois jos se yks ois oikeesti mun poikakaveri mikä on käytännössä mahdotonta mut mulle se on tuonu hetkellisesti hyvän olon mut sen hyvän fiiliksen jälkeen on tullu se ahistus ja suru siitä et se asia ei oo totta. enkä mä haluu aina antaa itteni haaveilla ja unelmoida ja sit pettyy kun mikään ei toteudu kuitenkaan. mä oon oikeesti tosi onnellinen ihminen, mut annan vaan tollasten tyhmien pikkujuttujen pilata mun onnen. mulla on moniiii ihanii ystävii jotka on parhaita maailmassa (ella, eedit, meppu, nea...), mulla on oikeesti tosi kiva perhe vaikka oonki monesti sanonu et inhoon mun perhettä, mulla on söpöimmät lemmikit ikinä joita rakastan enite maailmassa, mulla on kiva koti, mulla on oma iso huone, mulla on harrastus jota mä tykkään harrastaa ja jossa mä oon ihan hyvä, mulla on asioita joita mä haluun tehä mun elämässä ja jotka mä aion myös tehdä !!! mulla on myöski ollu vaikeita hetkii paljon mun elämässä mut mä ite uskon et niitten kautta mä oon oppinu etten luota enää ihmisiin 100% ja jostakin se saattaa tuntuu oudolle mut mulle se tuo sellasen turvallisen tunteen ja sillon uskallan kertoo ees jotain asioita mun hyville kavereille. ne vaikeimmat ja ahistavimmat pidän sisälläni eikä se mua haittaa.
ja vaikka mun välit mun parhaaseen kaveriin on nykyään aika paskat ja se harmittaa mua kieltämättä nii silti mä aion jatkaa eteenpäi :) tästä lähtien mä aion olla se onnellinen ihminen mikä mä oikeesti oon jossain syvällä mun sisällä !
ja yks kommentti anonyymilta formspringissä piristi mua ihan sikana ja sai mut oikeestaan ajattelee kaikkee : "sisko älä luovuta vielä, otan sut vaikka reppuselkään :) unelmienmies tulee viel vastaa. jottei kellään ois orpo olo ;) " ja haluisin kauheesti tietää kuka ton kirjotti et jos luet tätä nii paljasta nimes :)





2 kommenttia:

  1. hehehe arvaas kuka ton kommenton sun formii kirjotti ? ;););)

    VastaaPoista
  2. oikeeeeeeesti säkö ? OOOOOT IHANA JULIA <3

    VastaaPoista