lauantai 7. heinäkuuta 2012

hey I heard you were a wild one

mulla on kauhee into tulla kirjottelee tänne jotai, mut mun kamera on korjaamolla eli kuvii ei tuu mut aattelin et voisin kertoo mun synttäreistä jotka oli tasan viikko sitte. eli alisa ja ella tuli meille sillon yöks ja illan ja yön aikana ehittiin tehä kaikkee järkevää ja ei niin järkevää. käytiin laiturilla kuvailee mun uusien vesipyssyjen kaa jotka sain alisalta lahjaks ja sit syötiin ja naurettiin kaikelle. mut vaikka siihen iltaan mahtu sellanen tyhmä juttu joka harmitti ja harmittaa mua vieläkin nii silti mulla oli tosi kivaa ja noi oli kivat synttärit :) !
synttärilahjaks sain porukoilta 50e, ellalta korvikset, alisalta viis vesipyssyy ja sellasen rantapallon minkä voi ottaa veteen mukaan. tolla 50 eurolla kävin eilen ostaa inkan kaa pinkit farkkusortsit ja englannin lippu hupparin. sit tänäää olin tuomiojärven rannalla kannustaa meppuu ja iituu kun ne pelas biitsii siellä :)


























voisin yrittää tehä sitä julian toivomaa huonepostausta seuraavaks postaukseks, mut ehotelkaa vielä jos tulee jotai mielee !!

3 kommenttia:

  1. 6 kuva !!!! ah meidän little angel ♥♥♥ !!!1 joka paljastu pojaks ....... ;) hehe

    VastaaPoista
  2. Sun blogi vaikuttaa tosi mukavalta :) Taidan alkaa lukea tätä ainakin anonyyminä ellen muuten ;)

    http://tomorrow-is-a-brand-new-day.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ella - niiiimpää :D
    miia - kiitti :) ! mä käyn tsekkaa ton sun blogin mut ala vaan lukee ihan muutenkin ;)

    VastaaPoista