perjantai 20. heinäkuuta 2012

but at least I got my friends

mistä kolmesta asiasta pidät itsessäsi ?- eikä tää on vaikee........... no ehkä siitä et osaan kuunnella, tuun toimeen kaikenlaisten ihmisten kaa ja oon oma itteni enkä esitä mitää.

minkä maan kulttuuriin haluaisit tutustua ?
- afrikan tai thaimaan :)

jos olisi pakko lähteä ulkomaille, minne menisit ?
- jonneki lämpimään !!! bora boralle, havaijille, tai sit johonki USA:an tai englantii ! johonki noista

millainen on unelmien poika/tyttöystäväsi ?
- luotettava, rehellinen, mukava, kohtelias, sellane joka hyväksyy mut tälläsenä niinku oon, rohkee tai semmone seikkailunhaluine :)

mitä kolmea kieltä haluaisit osata täydellisesti ?
- englanti, espanja, ranska

oletko huumorintajuinen ?
- en tiiä :o ?

millaisista asioista suutut helposti ?
- mä en sillei suutu mistään kauheen helposti, mut jos joku puhuu paskaa selän takana, valehtelee tai pettää luottamuksen tai muuten pettää nii niistä !

maailmanympärysmatka vai vuoden havaijin matka ?
- äh en tiiä !!!! ehkä kuitenki maailmanympärysmatka

miksi aloitit bloggaamisen ?
- luin monii eri blogei ja halusin sit itekin kokeilla :)

oletko pitkävihainen ?
- yleensä en mut riippuu asiasta

lähtisitkö vuodeksi au pairiksi vai vaihto-oppilaaksi ?
- vaihto-oppilaaks !!!!!!!!





maanantaina olin siiis siellä palokassa mepun, eeditin, reben, aatun, danskun, riikan, mimosan, noomin ja julian kaa. alkuperäine suunnitelma ois ollu et oltas menty tuomiojärvelle pelaa biitsii ja uimaa mut nää suomen kelit on nii ihanat nii ei viititty vesisateella ja ukkosella mennä, nii mentii sit aatulle. siellä säädettii kaikkee, syötii pitsaa, soiteltii eeditin fysiikan opelle yms muuta järkevää :-D sit loppuajasta mentii sinne tuokkarille uimaa ku keli vähä parani mut sit alko sataa uudellee ja mä lähin pyöräilee kotii, nii eikö tietenki mun supertyhjät kumit lyö pohjaan enkä pysty pyöräilee enää nii mikäs siinä kävelin sitte kaatosateessa kotii. mut silti oli tosi jeees päivä :) !!
sit tiistaina suunnattiin pariks päiväks mökille ja tultiin jo eilen kotii ku kelit oli nii perseestä. tänää sit ollaan menos tonne peurungan kylpyläään serkkujen kaa :)
ei kai mul täs muuta ollu ku mulla menee kohta järki tätä blogia kirjotellessa ilman yhtään omaa kuvaaaaaaa

2 kommenttia: