tiistai 10. heinäkuuta 2012

me voitetaan karjala takaisin, hetkeks vaan mutta kuitenkin.

mulle on tullu jostai kauhee into bloggailla enkä oo ikinä ennen ollu näin innostunu tänne kirjottelemisesta ja luulin etten kesälomalla melkee ikinä päivitä mut tällei illal ehtii aina iha hyvi bloggailla teille :) !
tänää oli tosiaa viikkobiitsi tuomiojärvellä ja vaik koko päivän keli oli tosi huono nii just ennen ku biitsi alko nii tuli tosi aurinkoine ja sopiva keli pelata biitsii :)
meit oli siel mä, eedit, emma ja  meppu ja sit aatuki tuli sinne ja ne harkat kesti jonku vähä alle kaks tuntii ja oli iha jees (paitsi juha valitti kokoaja kaikesta giojihbjuhbjoijcgfbhjkjgh) mut sit harkkojen jälkee jäätii viel pelailee mä, aatu, meppu, eedit ja emma :) ei pelattu ku ehkä vähä alle tunnin ja sit mentii uimaa paitsi meppu jäi rannalle puhuu junnupojan kaa puhelimes ;);)  mul ei kyl ollu uikkareit ees mukana, mut uin sit urheiluliiveil ja pelisortseil. hypittii pari kertaa niilt lautoilta ja sit vaa uitii ja sukelleltii ja oltii jotai ihme käsilläseisontakilpailuu ja sit pitiki lähtee kotiii. mut oli tosi jeees ilta :) !! seuraavan kerran oltas menos tuomiojärvelle isol porukal viettää päivää 16.7 mut sillon saattaa sataa et kattoo nyt mennäänkö. sillo meit ois tulossa vissii mä, eedit, meppu, emma, rebe, moona, iitu, sofku, aatu, dansku, joonas, ja vissii aku, veeti ja joni ja santerista en tiiä .. :)
mut huomen meille tuleee mun yli-ihanat pikkuserkut onni ja juho ja en malta oottaa et ne tuleee :):) ! mut nyt tää teksti alkaa olla aika jäätävää ja pomppii asiasta toisee et ehkä mä jätän tän tähä. tulihan tota tekstii aika paljon jo !!

6 kommenttia:

  1. Sun banneri on ihana! Bloggailuun jää kyllä aika helposti koukkuun ja haluaa vaan kirjotella tekstejä, lukea muiden blogeja ja kommentoida :-D otsikon biisi on muuten aika hyvä!

    VastaaPoista
  2. ihana banneri, oot siinä todella kaunis :)

    VastaaPoista
  3. voi vitsi kiitti hirveesti :) !

    VastaaPoista
  4. lueskelin tässä vähän sun blogiis:)) ja tykkään tosi paljon!:) aijon lukee jatkossakin:))
    mäki kirjottelen blogii ja oon 14v :) käy ihmees kurkkaaa munki blogi & liity lukiaks jos kiinostaa:))
    minehou.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. kiitti hei paljo :) ! joo käyn kattoo ton sun blogin :)

    VastaaPoista