lauantai 14. heinäkuuta 2012

anna mun olla syypää sun hymyyn

mulla ei oo kuvii vieläkäään, mun kamera on lähetetty kiinaan tai siihen tilataan kiinasta jotain osii tai jotain tollasta eli siinä menee siis vissii vielä aika kaua et saan sen kameran takasi.... enkä tiiä mitä teen tän blogin kaa. toissapäivänä oli julian ja heidin kaa huhtasuolla, tehtii kaikkee ei niin kauhee järkevää, kuten räjäytettii sinkki+e-limsapullo, opeteltii sylkee limsaa jotenki jännästi, ajeltii pyörillä jossai umpipuskassa ja pelättiin punkkeja ja kaikkee muuta tollasta. ohikulkijoilta tuli välillä aika mielenkiintosii katseita mut oli kivaa :) !! huomenna ois sinne tuomiojärvelle biitsille ja pitsalle mepun, eeditin, emman, aatun ja danskun kaa, vaikka mua ei kyl jotenki yhtää huvittais mennä. jotenki ei vaa huvita enkä tiiä jaksanko raahautua sinne ....... :-D
mut nyt mulla on oikeesti fiiilis niiiiiiiiiiiiiin hyvä, ilmottauduin eilen kroatian lentisriparille 2013 nean kaa :):):):) !! tänää sain vahvistuksen et mahuttiin siihen ryhmään ja nyt sit mun pitää käyä ilmottautuu mun seurakunnalle et meen tollaselle riparille. se ripari on 11-18.6.2013 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en malta oottaa :) !!!!!!!!!!!
laitan tähä muutamii kuvii tän kesän italian lentisleiriltä mitä löysin viel täält koneelt (-:















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti